Значення слова «лідер» знає, напевно, кожен. Але чи розуміє він саме поняття «лідер»? Бо лідер – це, насамперед, той, хто може вести за собою інших, це людина, яка ставить перед собою мету та здатна залучити інших до її досягнення. Лідери, проявляючи ініціативу та креативність, роблять життя навчального закладу яскравим та незабутнім.
Розвиває лідерські якості, формує соціальний досвід та ціннісні орієн-тації, створює простір для самореалізації, сприяє усвідомленню особистістю своїх прав, свобод та обов’язків, задоволенню потреб у спілкуванні з однолітками, самост¬вердженню в суспільно-значимій діяльнос¬ті, захищає від негативних впливів соціаль¬ного середовища, виховує активних громадян держави доцільно організоване за змістом і формою учнівське самоврядування.
Саме на розвиток учнівського самоврядування центру було спрямоване засідання методичної комісії класних керівників, вихователів та керівників гуртків на тему «Технологія педагогічної взаємодії з органами учнівського самоврядування», на якому були розглянуті такі питання:
1. Передумови розвитку, принципи та фунції учнівського самоврядування.
2. Система виховної роботи через роботу учнівського самоврядування.
3. Аналіз роботи учнівського самоврядування навчального закладу за попередні роки.
На засідання був запрошений голова учнівського самоврядування центру Головій Давид, який ознайомив присутніх з основними напрямками діяльності та висвітлив шляхи організації роботи учнівської республіки «Темп» на майбутнє. Педагоги підготували та вручили голові учнівського самоврядування пам?ятку «Лідеру учнівського самоврядування».
Всі присутні на засіданні методичної комісії були єдині в одному: для того, щоб учнівське самоврядування дійсно стало дієвою школою формування активної особистості, щоб життя в центрі стало цікавим та змістовним, необхідно виховувати творчих та ініціативних лідерів учнівського самоврядування.
Учнівське самоврядування не потрібне на паперах! Самоврядування – це ключ до цікавого та змістовного життя учнівського колективу. Відкрий його учням!